Selecteer een pagina

ZZPD-Payroll Helpdeskmedewerkers

ZZPD-Payroll Helpdeskmedewerkers

ZZPD-Payroll, wij nemen uw Helpdeskmedewerkers in loondienst.

 

Wat is payroll in de Administratieve branche ?

Een payroll aanbieder, ZZPD-Payroll, neemt uw Helpdeskmedewerkers personeel uit de Administratieve sector in loondienst en wordt juridisch werkgever.

 

Veel Helpdeskmedewerker ZZP-ers kiezen voor ZZPD payroll, daarom;

 

  • Wanneer u sneller duidelijkheid wilt over de totale personeelskosten van uw Helpdeskmedewerkers
  • Wanneer u uw Helpdeskmedewerkers wilt laten profiteren van goede secundaire arbeidsvoorwaarden en collectiviteitsvoordeel, ook daarom payroll;
  • Wanneer u uw Helpdeskmedewerker medewerkers gelijkwaardig wilt belonen aan uw Helpdeskmedewerkers in vaste dienst, maar meer flexibiliteit wilt in het aanbieden van contracten;
  • Wanneer u een automatiserings of efficiencyslag wilt maken op het gehele HR-terrein voor Helpdeskmedewerkers zonder extra investering;
  • Wanneer uw HR-afdeling te veel wordt belast met personeelsmutaties en daardoor niet toekomt aan HR-beleid voor Helpdeskmedewerkers
  • Wanneer u één loket wilt voor al uw HR-zaken van uw Helpdeskmedewerkers, ook daarom payroll

 

Voordelen werknemer voor payroll Helpdeskmedewerker

  • Pensioen- en scholingsregeling Helpdeskmedewerkers ook gewoon bij payroll
  • Sociaal verzekerd: Helpdeskmedewerker bouwt WW-rechten op bij payroll
  • Duidelijke loonstrook Helpdeskmedewerker met vermelding van loon en reserveringen
  • Ondersteuning bij ziekte en re-integratie Helpdeskmedewerkers
  • Salaris op tijd en correct zorgt voor tevreden Helpdeskmedewerkers.

 

Voordelen werkgever voor Payroll Helpdeskmedewerkers

  • U heeft geen omkijken meer naar hoge transitievergoedingen van Helpdeskmedewerkers doordat u gebruik maakt van payroll
  • Deskundige HR-helpdesk voor u en de payrollmedewerkers, de Helpdeskmedewerkers;
  • Geen verplichting tot doorbetaling bij ziekte Helpdeskmedewerker bij payroll
  • Optimale Flexibiliteit Helpdeskmedewerkers;
  • Geen personeelsadministratie Helpdeskmedewerkers

 

Voordelen om te kiezen voor ZZPD payroll voor uw Helpdeskmedewerkers

Het voordeel van ZZPD is dat wij een flexibele organisatie zijn die zich aanpast aan de wensen van de Helpdeskmedewerkers. Dat zeggen meer bedrijven, maar wij doen dat ook. Wij hebben geen vaste dure notarissen, advocaten, juristen in loondienst. De klant kan zelf kiezen welke specialist die bekend is met de Administratieve branche voor Helpdeskmedewerkers, hij wil inhuren, tegen een bepaald tarief en voor welke uren.

 

Als het goed is, heeft iedere specialist ervaring opgebouwd. Wie is bekend met de Helpdeskmedewerker? De ene verzekeringsagent is heel goed bekend met de problematiek in de Horeca, de ander in de gezondheidszorg. Dat is ook voor accountants, verzekeringsagenten en arbeidsjuristen. Wellicht kent u al een goede specialist voor Helpdeskmedewerkers bij u in de buurt. Zo niet, dan zoeken wij voor u naar een specialist die bekend is met uw problematiek. De opdrachtgever bepaalt welke specialist gaat werken.

 

Wat doet de werkgever voor Payroll Helpdeskmedewerkers

De werkgever

  • – Werft Administratie personeel
  • – Selecteert Helpdeskmedewerkers personeel
  • – Gaat zelf het sollicitatiegesprek voeren met Helpdeskmedewerkers
  • – Bepaalt het salaris van de Helpdeskmedewerker
  • – Bepaalt de secundaire arbeidsvoorwaarden van de Helpdeskmedewerkers

 

Wie zijn wij, ZZPD payroll ?

ZZPD, ZZP Dienstverlening B.V. is een boekhoudkantoor die de gehele administratie verwerkt speciaal voor Helpdeskmedewerkers ZZP-ers en voor opdrachtgevers die met Helpdeskmedewerkers ZZP-ers werken. Wij hebben vele jaren ervaring met loonadministratie en detachering zodat ZZPD payroll is opgericht.

 

De basis is het voeren van de Helpdeskmedewerker administratie en payroll echter waar wij goed in zijn is het adviseren en het begeleiden van opdrachtgevers en Helpdeskmedewerkers ZZP-ers.

 

Onze huidige Helpdeskmedewerkers klanten en relaties, maken reclame voor ons. 90% van de nieuwe klanten, worden klant omdat bestaande relaties tevreden zijn. Ook accountantskantoren sturen hun ‘kleine’ klanten naar ons.

 

Wij bieden meer dan wat boekhoudkantoor of een payroll bedrijf kan bieden. Onze kracht is dat wij dit beide doen plus goed zijn in begeleiding omzetverhoging en risico inventarisatie bij de Helpdeskmedewerker ZZP-er en Helpdeskmedewerkers ZZP opdrachtgevers. Daarnaast zijn we actief is 5 provincies waaronder NH, ZH, Utrecht, Flevopolder.

 

  • ZZPD, ZZP dienstverlening, administratiekantoor voor ZZP-ers en bedrijven die ZZP-ers inhuren
  • WFAS, West Fries Agri Support, administratiekantoor voor de kassenbouw en landbouw
  • FIMES, Financial Medical Services, administratiekantoor voor de medische sector
  • Brands Finance, administratiekantoor voor het MKB en detailhandel
  • F1-ICT, administratiekantoor voor de ICT specialist
  • FABM, Financieel Advies Bureau Medemblik, advies
  • Postadreshuren, officieel inschrijfadres en postadres