Selecteer een pagina

ZZPD-Payroll Backofficemedewerker

ZZPD-Payroll Backofficemedewerker

ZZPD-Payroll, uw Backofficemedewerker in de Administratieve sector, door ons verloond

 

Wat is payroll in de Administratieve branche ?

Waar een Administratieve werkgever een Backofficemedewerker in het geval van een dienstverband op de eigen loonlijst zet, besteedt hij dit uit door payrolling. Het Administratieve bedrijf zorgt wel voor de werving en selectie, maar neemt de Backofficemedewerker feitelijk niet aan. In plaats daarvan geeft de organisatie zijn juridisch werkgeverschap uit handen en komen de Backofficemedewerkers op de loonlijst van het payrollbedrijf te staan. Die leent de Backofficemedewerkers uit aan de ‘opdrachtgever’ of ‘inlener’

 

Waarom kiezen Backofficemedewerkers werkgevers voor ZZPD payroll ?

 

  • Wanneer uw HR-afdeling te veel wordt belast met personeelsmutaties en daardoor niet toekomt aan HR-beleid voor Backofficemedewerkers
  • Wanneer u een automatiserings of efficiencyslag wilt maken op het gehele HR-terrein voor Backofficemedewerkers zonder extra investering;
  • Wanneer u uw Backofficemedewerker medewerkers gelijkwaardig wilt belonen aan uw Backofficemedewerkers in vaste dienst, maar meer flexibiliteit wilt in het aanbieden van contracten;
  • Wanneer u uw Backofficemedewerkers wilt laten profiteren van goede secundaire arbeidsvoorwaarden en collectiviteitsvoordeel, ook daarom payroll;
  • Wanneer u sneller duidelijkheid wilt over de totale personeelskosten van uw Backofficemedewerkers
  • Wanneer u nieuwe Backofficemedewerker medewerkers flexibel wilt inzetten gedurende 5,5 jaar zodat u efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling van Backofficemedewerkers.

 

Voordelen werknemer voor payroll Backofficemedewerker

  • Wekelijkse stipte loonbetaling Backofficemedewerkers
  • Pensioen- en scholingsregeling Backofficemedewerkers ook gewoon bij payroll
  • Sociaal verzekerd: Backofficemedewerker bouwt WW-rechten op bij payroll
  • Duidelijke loonstrook Backofficemedewerker met vermelding van loon en reserveringen
  • Ondersteuning bij ziekte en re-integratie Backofficemedewerkers

 

Voordelen werkgever voor Payroll Backofficemedewerkers

  • Nieuwe Backofficemedewerker medewerkers kunnen 5,5 jaar flexibel ingezet worden bij payroll zodat u Backofficemedewerker efficiënter kunt plannen en geen risico’s loopt op loondoorbetaling;
  • U heeft geen omkijken meer naar hoge transitievergoedingen van Backofficemedewerkers doordat u gebruik maakt van payroll
  • Deskundige HR-helpdesk voor u en de payrollmedewerkers, de Backofficemedewerkers;
  • Geen verplichting tot doorbetaling bij ziekte Backofficemedewerker bij payroll
  • Optimale Flexibiliteit Backofficemedewerkers;

 

Voordelen om te kiezen voor ZZPD payroll voor uw Backofficemedewerkers

Wij zijn een flexibele payroll organisatie en luisteren naar de wensen van de klant (Backofficemedewerkers) en naar zijn problematiek. Dat zeggen meer administratiekantoren maar wij doen het ook. Daarom heeft ZZPD geen vaste dure specialisten in loondienst zoals juristen, notarissen, advocaten. De klant kan zelf bepalen welke specialist uit de Administratieve sector hij inhuurt met bijbehorende tarieven.

 

Elke beroepsgroep heeft in zijn/haar vakgebied ook een expertise opgebouwd. De ene accountant heeft veel ervaring in de medische sector, de ander in de agrarische sector. Dat geldt ook voor de verzekeringsagent en leningverstrekkers. Wie kent de problematiek voor Backofficemedewerkers? U kan zelf een specialist voor Backofficemedewerkers zoeken, of wij gaan voor u zoeken, naar de juiste specialist die bij u past. De opdrachtgever bepaalt zelf.

 

Wat doet de werkgever voor Payroll Backofficemedewerkers

De werkgever

– Rekruteert zelf Administratie personeel

– Selecteert Backofficemedewerkers personeel

– Voert sollicitatie gesprekken met Backofficemedewerkers

– Kan zelf bepalen hoeveel salaris de Backofficemedewerker krijgt

– Bepaalt de secundaire arbeidsvoorwaarden van de Backofficemedewerkers

– Bepaalt zelf de loonsverhogingen van de Backofficemedewerker

 

Wie zijn wij, ZZPD payroll ?

ZZPD, ZZP Dienstverlening B.V. is een boekhoudkantoor speciaal voor Backofficemedewerkers ZZP-ers en voor opdrachtgevers die met Backofficemedewerkers ZZP-ers werken. Wij voeren al vele jaren loonadministratie en detacheren zelf ZZP-ers. Daarom is ZZPD payroll opgericht.

 

De basis is het voeren van de Backofficemedewerker administratie en payroll echter waar wij goed in zijn is het adviseren en het begeleiden van opdrachtgevers en Backofficemedewerkers ZZP-ers.

 

Bestaande klanten, sturen hun Backofficemedewerker collega’s naar ons toe. 90% van onze nieuwe klanten krijgen wij via mond tot mond reclame. De overige via reclame activiteiten.

ZZPD biedt meer dan alleen een administratiekantoor of een payroll bedrijf kan bieden voor Backofficemedewerkers. De meerwaarde van ZZPD is dat wij dit beide doen plus goed zijn in omzetverhoging, kostenbeheersing en risico inventarisatie bij de ZZP-er en Backofficemedewerkers ZZP opdrachtgevers. Onze klanten zijn gevestigd in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Flevopolder, Friesland.

 

  • ZZPD, ZZP dienstverlening, administratiekantoor voor ZZP-ers en bedrijven die ZZP-ers inhuren
  • WFAS, West Fries Agri Support, administratiekantoor voor de kassenbouw en landbouw
  • FIMES, Financial Medical Services, administratiekantoor voor de medische sector
  • Brands Finance, administratiekantoor voor het MKB en detailhandel
  • F1-ICT, administratiekantoor voor de ICT specialist
  • FABM, Financieel Advies Bureau Medemblik, advies en begeleiding